Menu Sluiten

Online workouts

Wat is het een bizarre tijd he? Een tijd waarin we veel thuis zitten. Genieten van je zwangerschap of de kraamtijd wordt je niet echt makkelijk gemaakt nu. Dan hebben we het nog niet eens over fit blijven en de ontspanning kunnen vinden.

Wij willen jou hierbij helpen. Want genieten van de zwangerschap of herstellen doe je juist nu. Je kunt je zwangerschap of herstel namelijk niet even uitstellen… Daarom geven wij jou de mogelijkheid om met onze workouts even tijd voor jezelf te maken. Even stil te staan bij je zwangerschap of herstel, vanuit jouw woonkamer.

Wil jij...

Dan zijn wij er voor jou met onze zwangerschaps- en Back in Shape Home Workouts!

 

Online home workouts

Maak even tijd voor jezelf met onze stream home workouts. Je kunt deelnemen aan verschillende workouts. Net waar jij zin in hebt! Zin in een sportieve workout of liever even de ontspanning opzoeken met Online zwangerschapsyoga? Alles is mogelijk! Iedere week bieden we jou nieuwe workouts van 45 minuten voor in je eigen woonkamer. Het enige wat je hiervoor nodig hebt is een matje.

Doe de workout op een moment dat het jou schikt! Door je vooraf aan te melden voor de workout naar keuze heb je altijd een stok achter de deur!

Online
Zwangerschapscursus

Zwanger Workout: Sportieve workouts om een goede conditie te behouden tijdens de zwangerschap. Squats, lunges, het behoort allemaal tot de workout die speciaal ontwikkeld is voor het zwangere lichaam.

 

ZwangerschapsPilates: Met de bekende Pilates methode worden de oefeningen in een rustig tempo uitgevoerd op de mat. Met de juiste balans in souplesse, stabiliteit en kracht ligt de nadruk op het activeren van de rug-, buik- en bekkenspieren.

ZwangerschapsYoga: Een actieve vorm van zwangerschapsyoga waarin je leert door te doen. Met verschillende houdingen en ademhalingsoefeningen leer je diep ontspannen in verschillende (beval) houdingen. Zo kun je de weeën gemakkelijker opvangen en zul je minder pijn ervaren tijdens je bevalling. Daarnaast is het een heerlijk momentje voor jezelf en jouw kleintje in je buik.

Yoga (zwangerschapsproof): Wil je gewoon lekker Yoga blijven doen tijdens je zwangerschap? Maar je weet niet precies wat je nu wel allemaal en niet mee kan doen? Heb je misschien al een kindje en geen zin in alle bevallingstips zoals bij zwangerschapsyoga? Dan is onze Yoga (zwangerschapsproof) echt iets voor jou. 

“Gewone” (op hatha gebaseerde) Yoga. Geen zwangerschapsyoga maar wel zwangerschapsproof. 

Online
Back in Shape

Back in Shape Workout: Een sportieve workout om je lichaam weer back in shape te krijgen. Er wordt aan zowel kracht als conditie gewerkt in deze afwisselende workout. Bekende fitness oefeningen zoals bijvoorbeeld de squat komen aan bod tot hele specifieke oefeningen speciaal voor het herstel van je buik- en bekkenbodemspieren.

Back in Shape Pilates: In een rustig tempo voeren we de oefeningen uit op de mat. De nadruk ligt op het herstellen en activeren van de rug-, buik- en bekkenspieren. Een actieve les waarvan je niet buitenadem raakt maar waarschijnlijk wel wat spierpijn zal ervaren.

Draag workout: De draag workout is echt een workout voor mama’s en baby waarbij je je baby’tje lekker bij je draagt in een draagzak of doek. Je hebt je handen vrij en je baby ontspant helemaal van jouw bewegingen. Deelnemen kan vanaf 6 weken tot wanneer hij het fijn vindt om bij jou in de draagzak mee te doen. De oudste baby’s zijn al 1 geweest en bewegen echt mee met de oefeningen.

Yoga: Wil je weer starten met Yoga na je bevalling? Wist je dat je ook nu nog even voorzichtig aan moet doen met bijvoorbeeld je rechte buikspieren? Daarom raden we je aan om met onze Yoga te starten, je kunt er aan deelnemen tijdens en na je zwangerschap. “Gewone” (op hatha gebaseerde) Yoga. 

Praktisch