Menu Sluiten

Neeltje

Over mij

Mijn naam is Neeltje Copic en ik ben mama van 3 jonge kinderen. Ik ben gediplomeerd Pilates instructeur met bijbehorende kennis over het zwangere lichaam. Ik sport al sinds mijn jeugd en ben breed opgeleid in de sportwereld. Ik geef al jaren groepstrainingen in sportscholen én in de buitenlucht, zowel gericht op cardio als op kracht. Daarnaast ben ik gediplomeerd masseur. Toen ik zelf zwanger was van mijn eerste kind, ben ik me gaan interesseren voor sporten tijdens de zwangerschap. Ook raakte ik steeds meer geinteresseerd in Pilates trainingsmethode; bewegen vanuit je kern, je ‘’core’’, met als doel meer kracht, meer balans en een juiste houding.

Mijn motivatie

Blijven sporten tijdens en na je zwangerschap is het beste advies wat je kunt krijgen. Ik ben zeer gemotiveerd en ervaren in het geven van sport- & bewegingslessen voor zwangere en pas bevallen vrouwen. Als mama van 3 jonge kinderen weet ik precies wat een zwangerschap en een druk gezinsleven fysiek en mentaal voor impact hebben en hoe belangrijk het is om fit en sterk te blijven. Ik wil jou helpen om een sterke en fitte mama te kunnen worden en blijven.

Pilates: Zwanger & mama

Tijdens de zwanger & mama pilates les bij Mini & Mom doet je hele lijf mee, maar de focus ligt op het versterken van je ‘’core’’: je rugspieren, je diepstgelegen buikspieren en je bekkenbodemspieren. Door je te concentreren op wat je doet, kun je met je mind je lichaamsbewegingen sturen. We beginnen de les met een goede warming up en gaan daarna aan de slag met het versterken van onze rug-, bekkenbodem- en buikspieren. Uiteraard trainen we niet aan je ‘’six-pack’’ tijdens je zwangerschap. Maar je diepstgelegen buikspieren kun je gewoon trainen. Sterker nog: die gaan je helpen bij de bevalling én je herstel daarna.

Tot snel!

Neeltje