Sporten met je baby in de draagzak

Sporten met je baby in de draagzak: draagworkout

Draagzak workout

Sportief

Fun

Samen sporten

Genieten

Meestal kun je vanaf 6 weken na de bevalling en 8 weken na een keizersnede weer starten met sporten. Vanaf dit moment kun je ook starten met het sporten samen met je baby’tje. Dit terwijl je je baby lekker tegen je aan draagt in een draagzak of draagdoek. 


G
egarandeerd fun voor twee met deze vorm van babyfitness! Een lekkere pittige workout voor mama terwijl je baby’tje geniet van jouw bewegingen in de draagzak. Heerlijk toch?

Sporten met je baby

De draag workout is echt een workout voor jou waarbij je je baby’tje bij je draagt in een draagzak of doek. Het handige hieraan is dat jij je handen vrij hebt en je baby’tje helemaal ontspant van jouw bewegingen. In deze sportieve workout komt het het hele lichaam aan bod. Denk aan squats en lunges maar ook aan oefeningen voor het verminderen van veelgehoorde klachten uit het dagelijkse leven van moeders (schouders, rug, nek).

Je baby in een draagzak of draagdoek

Je draagt je baby’tje in een (ergonomische) draagzak of doek. Hierbij wordt je baby ondersteund door de draagzak of draagdoek en heb jij je handen vrij voor de workout. Geloof ons: de baby’s vinden de bewegingen heerlijk!

Heb je er zelf geen maar wil je wil graag deelnemen? We hebben ook een aantal draagzakken of doeken gratis te leen voor jouw workout. 

Lestijden

Volg de zwangerschaps Workout op onze locatie in Eindhoven op de volgende tijden:

Zaterdag 10.00 uur (deze les wordt op dit moment nog niet outdoor aangeboden)

*De Online lessen kun je dagelijks op een tijdstip naar keuze volgen. 

LERARESSEN

Demi